Nepropisno parkiranje u gradu poseban problem predstavlja građanima koji koriste kolica za kretanje. Parking mjesta na parkinzima namijenjena za osobe s invaliditetom uglavnom su zauzeta drugim automobilima, a ništa bolja…
Javni poziv za izradu nove internet stranice Vlade i državnih institucija i ministarstava koje su pod gov.me domenom, biće objavljen do kraja juna, a nove stranice moraće da ispune i…
Uprava javnih radova potpisala je prošle nedelje sa cetinjskim preduzećem “Bombeton” ugovor o rekonstrukciji Dvorca kralja Nikole u Nikšiću, u vrijednosti blizu 1,2 miliona eura. Kompletan projekat finansiraće Vlada Crne…
Ne tražimo da se prirodno okruženje ruši, tražimo da ono izgrađeno bude jednako naše, kao i svih drugih u Crnoj Gori. Danas, na ovaj važan datum za cijelo crnogorsko društvo,…
Situacija izazvana COVID19 pokazala je mnoge nedostatke, prepreke sa kojima se susrijeću osobe s invaliditetom u svakodnevnom funkcionisanju, a jedna od sfera su bankarske i finansijske usluge, saopštili su iz…
Postojeće informacije na glavnom i službenom ulazu, table za signalizaciju ispred zgrade Opštine Budva, kao i obavještenja na Građanskom birou i na prostorijama unutar zgrade Opštine, od prekjuče su istaknute…
ponedeljak, 11 maj 2020 11:51

Prilagoditi javni prevoz za OSI

Autor:
Na sjednici Savjeta za pitanja lica sa invaliditetom koja je održana u petak, 8. maja, raspravljano je o izvještaju Dnevnog centra za djecu i omladinu sa smetnjama i teškoćama u…
Predsjednik Opštine Bar Dušan Raičević kazao je da je period od zatvaranja Građanskog biora, od 18. marta do danas, iskorišćen na pravi način, i da su prostorije Građanskog biroa adaptirane…
Ijanu Burkhartu (Ian Burkhart) (28), nakon povrede leđne moždine, prilikom koje je nestala funkcija desne ruke, vraćen je osjećaj dodira pomoću čipa i računara jer mu je mozak spojen na…
Zgrade osnovnih škola "Božidar Vuković Podgoričanin", "Branko Božović" i "Pavle Rovinski" nemaju građevinske dozvole pa su samim tim objekti divlje gradnje. Do ovog podatka došlo se nakon što je Sekretarijat…

Back to top